Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
05.09.2009 21:40 -
Потъналият кораб "Илинден" е произведен през 1924 г. в Германия
По данни на македонските медии корабът "Илинден" е произведен през1924 г., съобщава www.dariknews.bg.
"Илинден" е произведен в германската корабостроителница Регенсбург и в известен период от време е бил в състава на бойния флот на кралството на сърбите, хърватите и черногорците. Собственик на плавателния съд е Сотир Филевски. От местната корабна служба съобщaват, че "Илинден" е бил регистриран за туристически пътешествия по езерето със съвсем редовни документи.
Последният технически преглед е бил извършен през май, след който му е било издадено разрешение за експлатация. Според техническата документация "Илинден" е бил регистриран за превоз на не повече от 43-ма пътници.
Корабите не се делят на млади и стари, тъй като всеки кораб получава документ за изправност. При липса на такъв обаче, те стават потенциално опасни. Претоварване, струпване на хора или липса на технически преглед биха могли да бъдат причина за потъването на кораба "Илинден".
"Корабът, който е потънал, е един потенциално опасен обект. Неговите функции, размери, или обслужващ персонал, са отклонени от нормалната експлоатация. Причинните могат да бъдат най-различни, като тук става дума за човешкия фактор, след тях по големина идват структурните и механични повреди, след тях и оборудване". Това посочи Никифор Герчев, специалист то корабите, според когото претоварването на кораби е масова практика.
Фактът, че транспортният министър на Македония подаде оставка, ме навява на мисълта, че организацията на държавната администрация е отговорна за качеството на тези услуги, да не са на съответното ниво. Претоварвания не бива да се допускат, но това се прави масово. Ако един стар кораб е пробутан, не му е направен преглед както трябва и са му дадени документи, тогава той вече става опасен, казва още Герчев.
"Тук е мястото на държавните контролни органи. Възможно е корабът да се е наклонил под въздействие на преместване на пътниците на единия борд. Предполагам, че по балкански не е направен съответният инструктаж на пътници на борда. Другото е възрастовата граница - най-много жертви ще бъдат между най-възрастните, деца и жени", допълни специалистът.
"Илинден" е произведен в германската корабостроителница Регенсбург и в известен период от време е бил в състава на бойния флот на кралството на сърбите, хърватите и черногорците. Собственик на плавателния съд е Сотир Филевски. От местната корабна служба съобщaват, че "Илинден" е бил регистриран за туристически пътешествия по езерето със съвсем редовни документи.
Последният технически преглед е бил извършен през май, след който му е било издадено разрешение за експлатация. Според техническата документация "Илинден" е бил регистриран за превоз на не повече от 43-ма пътници.
Корабите не се делят на млади и стари, тъй като всеки кораб получава документ за изправност. При липса на такъв обаче, те стават потенциално опасни. Претоварване, струпване на хора или липса на технически преглед биха могли да бъдат причина за потъването на кораба "Илинден".
"Корабът, който е потънал, е един потенциално опасен обект. Неговите функции, размери, или обслужващ персонал, са отклонени от нормалната експлоатация. Причинните могат да бъдат най-различни, като тук става дума за човешкия фактор, след тях по големина идват структурните и механични повреди, след тях и оборудване". Това посочи Никифор Герчев, специалист то корабите, според когото претоварването на кораби е масова практика.
Фактът, че транспортният министър на Македония подаде оставка, ме навява на мисълта, че организацията на държавната администрация е отговорна за качеството на тези услуги, да не са на съответното ниво. Претоварвания не бива да се допускат, но това се прави масово. Ако един стар кораб е пробутан, не му е направен преглед както трябва и са му дадени документи, тогава той вече става опасен, казва още Герчев.
"Тук е мястото на държавните контролни органи. Възможно е корабът да се е наклонил под въздействие на преместване на пътниците на единия борд. Предполагам, че по балкански не е направен съответният инструктаж на пътници на борда. Другото е възрастовата граница - най-много жертви ще бъдат между най-възрастните, деца и жени", допълни специалистът.
Следващ постинг
Предишен постинг