Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2010 10:30 - Гергов: Не давам ЦУМ безвъзмездно
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 650 Коментари: 0 Гласове:
2



"Никъде не съм казвал, че ще е безвъзмездно. Казах, че съм предложил да се апортира в международен панаир "Пловдив", за да можем да изнесем някои от изложбите в София. Казал съм също, че ще стане без пари, но това не значи, че аз няма да получа акции от панаира", обясни бизнесменът пред "Нова телевизия"

Гергов призна, че идеята за преместването на Националния музей в ЦУМ за добра, но за него тя е "празни приказки".

Той е убеден, че пускането й отново в публичното пространство има за цел да окаже натиск върху бизнеса му.

Гергов разказа, че след изявите на лидера на ДСБ Иван Костов, който пръв лансира предложението ЦУМ да стане музей, много от наемателите в магазина са притеснени, че са вложи много средства, а могат да бъдат изгонени. "Това не е ли вмешателство в бизнеса ми", попита Гергов.

Той съобщи и че приходите на Пловдивския панаир падат. "Бяха 40 млн., сега благодарение на партньорите ми и експонирането в медиите сме на 7-8 млн.", каза Гергов.

Бизнесменът обаче е категоричен, че проблемите му не идват от ГЕРБ.

"Идват от миналото правителство, въпреки че съм член на БСП.", каза той и предположи, че може да е настъпил някой.

Георги Гергов поиска среща с министърът на икономиката Трайчо Трайков, за да обсъдят има ли възможност да се задвижи идеята за превръщането на ЦУМ в музей.

Георги Гергов обяви, че вярва персонално на Бойко Борисов.

"Той успя да тръгне от нулата и да стигне до премиер. Каквото и да спекулират с него, той натри носа на всички политици. Можем ли да кажем, че той не е успял човек?"

 запита бизнесменът.

Пред "Нова телевизия" Гергов отрече да е свързан с изгонената от Борисов общинска съветничка в Пловдив Дани Каназирева. Той повтори отново, че изхвърлената от ГЕРБ не е негов човек и той няма да я подкрепи. "Тя е един от конкурентите на областния управител Иван Тотев за кмет на Пловдив", каза Гергов.


Партийна дейност

Областният съвет на БСП Пловдив избра Георги Гергов за ръководител на областната структура на левицата.

Това стана след подадена оставка на Петър Мутафчиев – председател на ОблС на БСП, съобщиха от Областния съвет.

В мотивите си Петър Мутафчиев посочва, че вече 12 години е председател на БСП в Пловдив област, и че е време за промяна. Ще продължа работата си в ОблС на БСП и в комисиите, но е редно да направим своите действия напред, да работим всички заедно, заяви Мутафчиев.

Направени бяха две номинации - Георги Гергов и Марин Маринов. При провелия се таен вот Георги Гергов убедително спечели избора.

„Благодаря на тези, които гласуваха за мен, а другите надявам се да убедя, че мога да водя БСП-Пловдив област напред. Защото аз искам да вървим към победа. БСП заслужава, хората заслужават! Ние можем да сме победители и аз съм готов да Ви водя към победа”, каза Гергов на членовете на съвета след избора.


Бизнес

Преди 2 седмици Георги Гергов излезе от управата на смесената (частен капитал и община) фирма "Пълдин туринвест" чрез която държи мажоритарния пакет акции в "Международен панаир Пловдив" АД. Неговото място се заема от жена му Величка Гергова. Тя става и председател на Съвета на директорите на Пловдивския панаир.



Тагове:   БСП,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13078475
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930