Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
17.11.2011 13:37 -
Искат частни жп гари в Бургас и Пловдив
Три частни гари ще спасяват БДЖ. Спирките в Пловдив, Варна и Бургас ще се дадат на концесия от транспортното министерство. За целта ведомството на Ивайло Московски ще използва европейски модел за излизане от кризата.
"Идеята е нашите гари, като минат в частни ръце, да се обединят с автогари и да се развива по-силна търговска дейност", обясни зам.-министър Камен Кичев пред Дарик радио. Така ще се влеят свежи пари в железниците, допълни той.
Подготовката за осъществяването на проекта вече е в ход, назначени са консултанти, които изготвят концесионния бизнес модел за трите гари. Бъдещите им наематели ще получат и прилежащите територии. Именно на тях ще може да се развива и автогара.
Сериозни печалби се очакват и от създаването на съпътстващи дейности - предимно ресторанти, магазини и кътове за забавления на малки и големи пътници в гаровите сгради. Те, естествено, трябва значително да подобрят вида си и условията в чакалните за клиентите на БДЖ. Заместник транспортният министър подчерта още, че моделът гара на концесия в Берлин, Прага и Вашингтон е успешен и печеливш.
"Идеята е нашите гари, като минат в частни ръце, да се обединят с автогари и да се развива по-силна търговска дейност", обясни зам.-министър Камен Кичев пред Дарик радио. Така ще се влеят свежи пари в железниците, допълни той.
Подготовката за осъществяването на проекта вече е в ход, назначени са консултанти, които изготвят концесионния бизнес модел за трите гари. Бъдещите им наематели ще получат и прилежащите територии. Именно на тях ще може да се развива и автогара.
Сериозни печалби се очакват и от създаването на съпътстващи дейности - предимно ресторанти, магазини и кътове за забавления на малки и големи пътници в гаровите сгради. Те, естествено, трябва значително да подобрят вида си и условията в чакалните за клиентите на БДЖ. Заместник транспортният министър подчерта още, че моделът гара на концесия в Берлин, Прага и Вашингтон е успешен и печеливш.
Вълнообразно
БДЖ за неикономисти и нефинансисти
Какви са алтернативите за кръстовището н...
Позиция по състоянието, проблемите и вар...
Какви са алтернативите за кръстовището н...
Позиция по състоянието, проблемите и вар...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене