Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
18.08.2009 19:28 -
Иран забрани на авиокомпаниите си да използват руски самолети
Иран забрани на авиокомпаниите си да наемат произведени от Русия самолети както и да купуват руски самолети втора употреба, съобщи Ройтерс позовавайки се на публикувано от местните транспортни власти изявление. Решението е взето като следствие на двата фатални инцидента със самолети руско производство, които миналия месец се разбиха в страната, уточнява агенцията.
"На базата на новата директива, която ще влезе в сила в неделя, няма да бъде разрешено наемането или използването от въздушната фолта на страната на руски самолети", заяви директорът на иранското управление за гражданска авиация Мохамед Али Илхани. Изразявайки предпочитанията си към самолетите, които са произведени на Запад, Илхани заяви пред вестник "Resalat daily": "Самолетите, произведени от Изтока могат да бъдат използвани само в случай, че са чисто нови или са произведени спрямо нашите изисквания".
Първият инцидент с руски летателен апарат, който мотивира решението на иранските власти се случи на 15 юли. Тогава самолет "Ту", използван от иранските "Каспийски авиолинии" и летящ в посока Армения, отне живота на 168 пътници, като се разби в северозападен Иран. Девет дни по-късно, 17 души намериха смъртта си, когато летящ в посока Казахстан и собственост на частната иранска авиокомпания "Ариа" самолет Ил-62 се разби в североизточен Иран.
"На базата на новата директива, която ще влезе в сила в неделя, няма да бъде разрешено наемането или използването от въздушната фолта на страната на руски самолети", заяви директорът на иранското управление за гражданска авиация Мохамед Али Илхани. Изразявайки предпочитанията си към самолетите, които са произведени на Запад, Илхани заяви пред вестник "Resalat daily": "Самолетите, произведени от Изтока могат да бъдат използвани само в случай, че са чисто нови или са произведени спрямо нашите изисквания".
Първият инцидент с руски летателен апарат, който мотивира решението на иранските власти се случи на 15 юли. Тогава самолет "Ту", използван от иранските "Каспийски авиолинии" и летящ в посока Армения, отне живота на 168 пътници, като се разби в северозападен Иран. Девет дни по-късно, 17 души намериха смъртта си, когато летящ в посока Казахстан и собственост на частната иранска авиокомпания "Ариа" самолет Ил-62 се разби в североизточен Иран.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари