Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2011 09:04 - Борисов: Отнемането на лиценза на "Лукойл" е тест за министрите
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 928 Коментари: 0 Гласове:
3



Отнемането на лиценза на данъчните складове на "Лукойл Нефтохим" и пристанището "Росенец" е тест за министрите, заяви премиерът Бойко Борисов. "Сега ще проверим дали са имали право, че горивото отвън е по-евтино и че "Нефтохим" - Бургас не е толкова важен, ако не изпълнява закона," коментира той в интервю по телефона за Би Ти Ви.

Борисов посочи, че когато държавата отнема лиценза на най-голямото си предприятие, е естествено да има много точен график, а всеки министър трябва да е приготвил сметките си, за да защити икономиката и индустрията при криза. Така той косвено отговори на вчерашните думи на шефа на рафинерията Валентин Златев, който на пресконференция постави под съмнение това, че държавата има план.

Премиерът заяви, че при взимането на решението за отнемането на лиценза той е изразил политическата подкрепа: "За всички нас е тест, а аз когато съм казал "да, затваряйте", съм вярвал на своите министри" и още "Крайно време е да не се занимавам дали е окосена тревата и откъде ще дойде горивото".

На въпрос дали е възможно някой от министрите да си отиде след случая, отговори: "Министрите са ми гарантирали, че няма да се създаде трус в системата."



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13052736
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930