Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2011 20:55 - "Дневник" и "Пари" се сляха в бизнес вестник "Капитал Daily"
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 578 Коментари: 0 Гласове:
4



Нов бизнес всекидневник ще дебютира на вестникарския пазар в началото на ноември - "Капитал Daily" ще наследи "Дневник" и "Пари", които ще се слеят. Той ще обединява най-доброто от съдържанието на двете издания, съобщава в новия си брой "Капитал".

"Капитал Daily" ще предлага познатия микс от качествена журналистика, анализи и коментари на най-важните новини от деня, така че активните хора да имат достоверна и смислена информация.

Промяната идва след като преди седмица беше сключена сделка за стратегическо партньорство между "Икономедиа" (издател на "Капитал" и "Дневник") и шведската медийна група Bonnier, която до края на септември издаваше вестник "Пари" (от седмица той вече се издава от "Икономедиа").

"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на българския пазар и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", обяснява пред "Капитал" новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари". Според нея новият всекидневник ще бъде доста по-добър от двата досегашни.

След сливането на "Дневник" и "Пари" издателите ще положат усилия съвпадащите рекламодатели и абонати на двата вестника да получат повече стойност за инвестициите си. "Ще бъде удължен периодът на абонамента, а компаниите, които са предплатили да получават вестниците, ще получат възможности и за контекстуални реклами, които да представят техния бизнес в сайтовете на "Икономедиа", обясни Лилия Апостолова.

Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обясни новият изпълнителен директор.

За dnevnik.bg Лилия Апостолова каза, че "той ще се развива като най-широката медийна платформа на издателската група, която ще е насочена към всички активни интернет потребители".


Тагове:   вестник,   медия,   журналисти,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13049598
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930