Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
07.10.2011 20:55 -
"Дневник" и "Пари" се сляха в бизнес вестник "Капитал Daily"
Нов бизнес всекидневник ще дебютира на вестникарския пазар в началото на ноември - "Капитал Daily" ще наследи "Дневник" и "Пари", които ще се слеят. Той ще обединява най-доброто от съдържанието на двете издания, съобщава в новия си брой "Капитал".
"Капитал Daily" ще предлага познатия микс от качествена журналистика, анализи и коментари на най-важните новини от деня, така че активните хора да имат достоверна и смислена информация.
Промяната идва след като преди седмица беше сключена сделка за стратегическо партньорство между "Икономедиа" (издател на "Капитал" и "Дневник") и шведската медийна група Bonnier, която до края на септември издаваше вестник "Пари" (от седмица той вече се издава от "Икономедиа").
"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на българския пазар и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", обяснява пред "Капитал" новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари". Според нея новият всекидневник ще бъде доста по-добър от двата досегашни.
След сливането на "Дневник" и "Пари" издателите ще положат усилия съвпадащите рекламодатели и абонати на двата вестника да получат повече стойност за инвестициите си. "Ще бъде удължен периодът на абонамента, а компаниите, които са предплатили да получават вестниците, ще получат възможности и за контекстуални реклами, които да представят техния бизнес в сайтовете на "Икономедиа", обясни Лилия Апостолова.
Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обясни новият изпълнителен директор.
За dnevnik.bg Лилия Апостолова каза, че "той ще се развива като най-широката медийна платформа на издателската група, която ще е насочена към всички активни интернет потребители".
"Капитал Daily" ще предлага познатия микс от качествена журналистика, анализи и коментари на най-важните новини от деня, така че активните хора да имат достоверна и смислена информация.
Промяната идва след като преди седмица беше сключена сделка за стратегическо партньорство между "Икономедиа" (издател на "Капитал" и "Дневник") и шведската медийна група Bonnier, която до края на септември издаваше вестник "Пари" (от седмица той вече се издава от "Икономедиа").
"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на българския пазар и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", обяснява пред "Капитал" новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари". Според нея новият всекидневник ще бъде доста по-добър от двата досегашни.
След сливането на "Дневник" и "Пари" издателите ще положат усилия съвпадащите рекламодатели и абонати на двата вестника да получат повече стойност за инвестициите си. "Ще бъде удължен периодът на абонамента, а компаниите, които са предплатили да получават вестниците, ще получат възможности и за контекстуални реклами, които да представят техния бизнес в сайтовете на "Икономедиа", обясни Лилия Апостолова.
Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обясни новият изпълнителен директор.
За dnevnik.bg Лилия Апостолова каза, че "той ще се развива като най-широката медийна платформа на издателската група, която ще е насочена към всички активни интернет потребители".
Вълнообразно
Бивш редактор от News of the World и нач...
NEWS OF THE WORLD СЕ СБОГУВА С ЧИТАТЕЛИТ...
ФБР проверява News Corp. за подслушване
NEWS OF THE WORLD СЕ СБОГУВА С ЧИТАТЕЛИТ...
ФБР проверява News Corp. за подслушване
Няма коментари